Marc Woesthuis is CEO van TriMM. Trimm is een fullservice internetbureau.
Over Marc Woesthuis
Marc Woesthuis is in 1994 gestart met zijn carrière. Woesthuis werkt voornamelijk in een internationale omgeving, waarbij complexe projecten zijn grootste uitdaging zijn. Het advies van Marc Woesthuis bestaat voornamelijk uit een ‘Digital Strategy’. De strategie van Marc heeft tot gevolg dat er meer klanten geïnteresseerd zijn in diensten van het bedrijf, dat er lagere kosten kunnen worden gemaakt, er meer tevreden klanten zijn en betere performance levert. Marc Woesthuis is gespecialiseerd in Marketing & Sales voor B2B, Digital Business Development, eCommerce Solutions, Digital Strategy, Digital Marketing en Internet.
Carrière
Van mei 1998 tot december 2002 was Marc Woesthuis Project Manager bij TriMM. In januari 2003 startte Marc bij TriMM als partner. Hier werkt hij momenteel. Wat Marc van belang acht is een informele werksfeer, die ruimte geeft voor de persoonlijke ontwikkeling van de werknemers. Ook het verwerven van professionele kennis is een belangrijk uitgangspunt. Daarnaast is persoonlijke verantwoordelijkheid en het meedenken over het beleid van de organisatie van belang, volgens Marc Woesthuis.
Sinds mei 2008 is Marc Woesthuis tevens werkzaam bij GriDD consultancy. Daar oefent hij de functie van Partner uit. GriDD consultancy BV is een kleine organisatie die zich heeft gespecialiseerd in het oplossen van problemen die zich op het internet kunnen voordoen. De organisatie creëert concepten en processen door verschillende visuele denkprocessen en de mogelijkheden van web technologie.
Nevenactiviteiten
Sinds maart 2013 is Woesthuis tevens voorzitter van het Expertise Centre Thinc. Dit kenniscentrum verbetert organisaties door het inzetten van Digital Business Development. Het kenniscentrum heeft een platform gecreëerd waarin kennis wordt gedeeld en onderzoek wordt gedaan naar Digital Business Development.
In januari 2011 werd Woesthuis voorzitter van Stichting Fris. Deze stichting is gericht op Oost Nederland en is een platform voor creatieve ondernemers. Sinds januari 2012 is Marc Woesthuis tevens lid van de Raad van Toezicht van Stichting Livio. Stichting Livio is actief in de omgeving van Enschede. Vanaf oktober 2011 is Marc secretaris bij de Stichting Creatieve Campus Enschede – CeeCee. Ook deze stichting is actief in de omgeving van Enschede. In oktober 2011 was Marc Woesthuis voorzitter van de Singelloop Enschede, die tot doel had de Singelloop te organiseren. De Singelloop is een hardloopwedstrijd van 8 kilometer en hier wordt door ongeveer 3.000 personen aan deelgenomen.